Reklamační podmínky

 
Reklamace po nákupu na MModely.cz / MModels.eu
stručný návod
 
Podmíny pro uplatnění reklamace
1) Na zboží je standardně poskytována záruka na funkci 24 měsíců od data převzetí kupujícím. Pro konkrétní zboží se však může záruka lišit v závislosti na charakteru zboží a deklaraci výrobce. Příkladem jsou například baterie, lepidla a jiné.
2) Baterie a akumulátory, zejména LiPol, je zboží podléhající snadné zkáze. Není-li uvedeno jinak, vztahuje se na něj záruka 30 dní od data nákupu, s tím že případné vady zboží při dodání je nutné nahlásit co nejdříve.
3) Záruka se nevztahuje na zboží, jehož podstatnou část kupující upravil. Například nelze uplatnit záruku na elektronické součásti zbavené originálního obalu (například smrštovací folie na regulátorů či akumulátoru). Naopak zásah do zboží určený k běžnému použití na aplikaci záruky vliv nemá - například připájení nebo výměna konektoru. Prodávající nicméně nenese odpovědnost za nesprávnou montáž, například přepolování napájení.
 
Odeslání reklamace
Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno REKLAMACE. Balík musí obsahovat doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji, nebylo li předem domluveno jinak.

Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni elektronicky, minimálně že Vaše reklamace byla námi přijata, zda a jak byla vyřízena a že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout. 

Kontakty
V současné době vyřizujeme reklamace v rámci běžného provozu, lze tedy pro bližší informace použít jakýkoliv kontakt uvedený v e-shopu, zejména pak:
MMM Com, s.r.o.
REKLAMACE
Korunovační 647/16
170 00, Praha 7
+420 233 378 679
 

Co dělat když?
 
Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím emailem na obchod@mmodels.eu, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem na obchod@mmodels.eu (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe).Následně Vás obvykle do 24 hodin budeme informovat o dalším postupu.

DPD/ spediční služba
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí emailem na obchod@mmodels.eu.
Následně Vás obvykle do 24 hodin budeme kontaktovat ohledně zaslání potřebných náležitostí včetně fotografií poškozeného zboží. Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

Zboží jste si vyzvedli osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené
Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost emailem na obchod@mmodels.eu a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité – po použití (pájení, montáži, sestavení dílu dohromady atd.) nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodu zamítnuta. K reklamaci zboží  je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně výplní.



Upozornění

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost MMM Com, s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). O průběhu reklamace budete informováni emailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší prodejně v  pracovní době.

 obchod@mmodels.eu

 

Nevíte si rady?

Zeptejte se nás telefonicky
nebo e-mailem

telefon   +420 724 252 189 
e-mail   info@mmodels.eu

 



Chcete jako první vědět o novinkách a akcích?
Přihlaste se k odběru.